idiot data

okej nu är jag inte lika glad längre. den här datan är så jävla fucking seg så det nästan är allvarligt!!!! jag undrar hur mycket tid den inte tagit av mitt liv egentligen. alltid när man ska fixa klart något och sedan se något på tv en viss tid SÅ TYVÄRR nej, det går inte. för då ska hela datan hacka så man måste sitta och få den normal igen. och när det är klart har man missat hela pogrammet. va kul! och dessutom så har mitt lucialinne som jag ska ha på torsdag trekvartsärmar vilket ser ut som om det är för litet och detta är extremt fult kan jag tala om!.. och det såg jag nu, så imrogon blir det väl att åka till ica maxi och köpa ett nytt för 70 spänn, + glitter. ush palla. aja.. här kommer iallfall en otroligt töntig bild från igår. gissa vilka? aja nu måste jag rusa, ska se House SOM JAG REDAN MISSAT HELA 15 MINUTER AV p.g.a. datahelvetet! cíaaaao

image59


Kommentarer
Postat av: anna

ska du va lucia? :)

2007-12-11 @ 22:50:47
Postat av: ellen

haha töntigaste bilden som någonsin tagits..

2007-12-12 @ 17:46:21
URL: http://LNLN.blogg.se
Postat av: jullz

nope, anna bah ska va! ;)

2007-12-12 @ 22:15:53
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Anonym

haha okej ;D

2007-12-13 @ 07:56:11
Postat av: anna

jasså :D

2007-12-13 @ 13:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0