innebandy

jag kan ju inte påstå att vårat innebandy lag är så seriöst, men det är faktiskt ganska kul. egentligen vet jag inte varför jag ens spelar innebandy. men det bara blev att jag började. om med tanke på att det som sagt inte är seriöst så kunde jag ju fortsätta. en träning i veckan, det är inte mycket tid att offra så än så länge har det vart lugnt. men ibland känner man bara att man inte har lust. och jag har typ aldrig lust efter skolan. vadå när man kommer hem kl 4 en måndageftermiddag och sätter sig framför tvn för att se OC som börjar tio över,  så har man inte sån stor lust att sticka iväg 20 min innan pogrammet är slut för att träningen börjar prick 5, nej inte precis. det är bara fruktansvärt irriterande. men sen när man väl är på träningen så är det ju roligare. och även om det inte går så bra för oss så har det iallafall vart roligt. idag var det sista träningen för iår. det känns lite konstigt att det snart är nytt år och allt, men ändå väldigt skönt. jag får se hur jag gör med innebandyn nästa år. visst jag tycker det är rätt kul och så. men jag har ändå fotboll som huvudsport och i vår kommer jag att ha väldigt mycket skola. och då kan det vara praktiskt med mer än tisdagar som ledig dag, bortsett från fredag. annars kommer jag bli grymt stressad. typ dö i en hjärinfarkt innan jag är 30. inte så roligt. aja nu ska jag hoppa in i duschen, sen blire nog andra avenyn & House. pussheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0