mouva & nicu

Hejsan! Nu sitter jag här vid datan igen. Nej men seriöst så har jag faktiskt inte vart inne så jätte mycket på senaste tiden. Fast när jag väl sätter mig så blir det ju ett tag! Iallafall så har jag kommit hem från stan för ett tag sen. Jag var där med mina älsklingar Denice och Moa. Först var vi på söder och fikade på vårat favorit café fåtöljen, sen åkte vi in till t-centralen där vi träffade Lisa och hennes kompis, sen efter det gick vi runt och kollade på kläder och allt var det va. sen träffade vi massa folk, för alla var verkligen i stan idag, och sen när vi åkte hem igen efter några timmar träffade vi Yajja också. Ikväll får jag se vad som händer faktiskt. Har några planer men vet inte riktigt vilket som blir av. Nu ska jag iallafall chilla lite sen äta middag, så långt vet jag. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0