helt vanlig torsdag

dagen har vart fullspäckad. eller inte men iallfall. har inte hunnit skriva tidigare för har pluggat engelska med millzu och sen for vi igväg på klass-möte eller vad man kan kalla det. vi bestämde att det trots allt blir klassresa till viktor och sebbes fjällstuga, även om jag är rätt less på att åka skidor i 110 minus grader då man ändå inte kan åka mer än två meter utan att frysa häcken av sig. efter att ha gjort det några år i rad så vet jag hur det blir, men den här gången kanske det underlättar att vi ska åka i april då det åtminstone är hyffsat varmt. så ja det kan faktiskt bli kul :) sen efter det var jag iallafall och köpte pizza, som jag fortfarande är mätt av, sen kollade vi på någon skum vampyr film. det var lite scary men samtidigt en aning komiskt. får se om jag vågar sova i mörkret (a)
nu ska jag faktiskt gå och sova så man orkar imorn när det är cooper test, fyfan va jag inte längtar.

ps! eftersom jag inte kunnat lägga upp bilden på tönten från igår så kommer här
 istället en liten  del av det roliga hjälp örjan som jag vet att alla vill se, enjoy!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0