1 april

hejsan alla! nu var det ett tag sen jag skrev här, men blogg.se hade cpat sig så jag kom inte in. lite irriterande faktiskt, menmen. idag är det första april och det har varit en hyfsat skön dag. inte stressig morgon ( = bra början), skolan rullade på utan några jobbiga "hinder" haha. vi har bland annat diskuterat våran klassresa, och det lutar åt gotland =) woho! våran klass på gotland, kan ju knappast sluta olyckligt, haha. nej men det blir nog rååligt. efter skolan drog jag till stan med millzan, hon var nämligen tvungen att köpa smink. vi hade egentligen inte så jätte mycket tid på oss eftersom det var träning ikväll, men vi skyndade oss så mycket vi kunde. not. nej men det var iallafall inte vårat fel när den stora tragedin inträffade vid slussen. seriöst alltså. när vi kom till slussen stod tunnelbanan helt still typ hur länge som helst. sen ropar han i högtalaren "vi kan tyvärr inte åka vidare pågrund av obehöriga trafikanter på spåret" .. typ. alla bara what? sen samlades typ 200 pers och jag skojjar inte, och kollade vad fan som hänt? då står det ett jävla pskykfall på spåret, i vit t-shirt, och bara glor? man bara vad fan sitter problemet? så vi fick sitta där i ungefär 25 min tills den lilla emo ungen flyttat på sig, och vi kunde åka vidare. då vare som sagt lite tight med tid men vi hann köpa millzans smink, och satte oss sedan på ett café för att plugga glosorna, vilket inte var sådär jätte seriöst. men jag hann iallafall skriva av dom, och fick dessutom min efterlängtade chokladboll (haha, har velat ha hela dagen) och millan fick sin cola. efter det åkte vi hem igen, och sen for vi på träning i kämpetorps sandlåda. okej, det där skulle jag inte meddela om eftersom det är ytterst pinsamt att vi tränar där. usch jag hatar det verkligen! men med ett kuligt lag med kulig humor blir allt bra ändå, så kvällen slutade lyckligt. skönt =) nej men nu ska jag öva dom sista glosorna och sen krypa till sängs. godnatt =)

image90

juste, inte för att ni kommer fatta ett piss av det här men iallafall..
danne, gea, viktor och några andra guys står utanför matsalen då en viss person passerar helt själv
Danne: TJAAAA!!! ... april april!

haha har garvat åt det i stort sett hela dagen! 110% humor här alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0