BRÄND

god kväll evereybody! kom nyss ut ur duschen, har vart på en otroligt hemsk fotbollsträning i ösregn/snö. jätte mysigt verkligen. nej usch. men det var väldigt besvärligt att duscha efteråt eftersom jag solat idag och bränt mig, är röd som en tomat och det bränner som fan. men samtidigt frös jag på halva kroppen så ja, det blev lite knepigt det där. för övrigt idag så har det varit en chill dag eftersom vi inte hade någon spanska och därmed slutade kvart i 2, då åkte jag och millzan som sagt och solade och efter det åkte vi hem till henne och mös. jag somnade faktiskt, och den jäveln väcker mig inte heller ;d sen åt vi pp = patriks (millans pappas) pannkakor, muuuums! love it. nej nu ska jag kolla på tv och lite sen ska jag sova eller något. imorn slutar vi 10 över 2. as skönt! menmen, puss hej

image102

wiie! börjar ju bli fett brun. not. nej men vadå, bra början ju ^^ ..och vet att jag fixat med bilden lite, men det var endast för att skenet var konstigt, promes. =)


Kommentarer
Postat av: Fanny & Moa

Nej men guuuuuuud vad fina STRING julia! Haha

2008-04-14 @ 12:32:59
Postat av: Anonym

tack tjejer, hm 69:- .. typ

2008-04-14 @ 15:33:43
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0