du, jag & ett soligt sthlm

vill bara tillägna ett litet inlägg till dig millan =) för jag vill att du ska veta hur jävla mycket du betyder för mig. om det inte vore för dig hade jag inte haft lika roligt varenda dag i skolan. du gör allt så himla mkt bättre och du håller mitt hopp uppe även när allt känns åt helvette. tack för att du finns och jag menar det verkligen. nu är det sol, varmt och bara helt fantastiskt, och dom här dagarna har jag spenderat tillsammans med dig, det har verkligen varit fucking underbart! det här året är till för oss helt enkelt, och det spelar ingen roll vad som händer efter sommarn för jag vet att du & jag alltid kommer hålla ihop. även om det just nu känns som om jag inte kmr klara mig en sekund utan dig, så klarar vi det nog vilket som, för det är såhär det ska vara. du & jag till döden soulmate

image121

du är helt otrolig, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Millan

haha du tog fetto-bilden.. bussigt.
Nej men ärligt gumman, du är fan ALLT! det du skrev i inlägget, detsamma om allt - verkligen. FÖRALLTID OCH JAG DRIVER INTE, TILL DÖDEN OM INTE LÄNGRE! OKEJ?

2008-04-25 @ 21:04:36
URL: http://olenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0