ett sista inlägg

shoo! det här blir det sista inlägget innan vi åker. okej jag kanske får det att låta som om  vi ska vara borta i typ USA ett halvår, men som sagt ska vi bara till norrköping över en helg ;) efter skolan åkte jag millan och stina iallafall hem till stina (efter att jag bråkat lite med viktor och kastat iväg hans cykellås vilket var lite halvroligt sådär, men skulle inte förvåna mig om han blev as lack) .. där käkade jag makrill och drack latte, eftersom jag inte åt nån lunch. kul att missa just lunchen & rasten när man ska till tandläkaren ;d aja. sen drog vi oss hem till mig och här befinner vi oss alltså nu. fast millan och stina blev lite för jobbiga så jag stängde ut dom ett tag. men nu har millan åkt hem och stina fick komma in igen. så kan det gå! nej men serri dom två kan vara så jävla jobbiga tillsammans, ni anar inte. aja, nu ska jag nog ta och gå ner till tetris-tönten och vara lite social! men jag ska hälsa kossorna, lovar. puuuusss

och föresten, alla ni som ringer nicen verkligen hela tiden: det vore jätte skönt om ni inte gjorde det nu i helgen är ni snälla, det är både jobbigt och irriterande för oss i hennes omgivning liksom om ni fattar ;) haha 2 samtal räcker, kanske inte 232984398535 =)

Kommentarer
Postat av: Denice

HAHAHA, DU ÄR FÖR SÖT! DET DÄRA SISTA :')

2008-04-18 @ 15:43:09
Postat av: sara

hahaha, jag håller med dig julia! fucking leave us alone! vi ska träna och bli skit snygga! right?
[email protected] pusspådig, ses snart!

2008-04-18 @ 15:56:29
URL: http://spontant.blogg.se
Postat av: Millan

haha neej denice, det är inte sött någonstans. bara irriterande. Saraaa "leave britney alone!" haha, bra citat!
puuuusss

2008-04-18 @ 18:20:30
URL: http://olenmark.blogg.se
Postat av: essal

I natt jag drömde någonting som jag aldrig drömt förut jag drömde alla krig var slut
Negrarna o judarna och dom utanför hudarna hade fångats upp och kastats ut.
När jag vakna upp och insåg att det var en dröm åkte högerarmen upp i frustration.
Jag tog en sväng på stan o jag heila lite grann o visade mitt stöd för vår nation.

Dom säger att dom sköter sitt och jobbar hårt, att baka pizza kan väl inte va så svårt.
Att städa upp och laga mat, duka upp och duka av det klarar till och med min morsa av.
Dom luktar hasch, dom luktar pitt dom luktar allt annat än vitt, dom luktar neger o arab.
Dom snor allting som inte sitter fastspikat i golvet och dom kör varken Volvo eller SAAB.

Hur lång tid ska det ta innan våra svenska barn, vänder ansiktet mot Mecka.
Sätt moskéerna i brand för att bevara vårat land.
Gör synagogorna till sand..... för vårat land.

Nu ska vi städa upp allt skit, gå på led och dricka sprit, sjunga kampsånger i kör.
Köra upp Koranen långt upp i analen på dom som våldtar och förstör.
Vi ska sätta dom i bur och behandla dom som djur för det är just precis vad dom är.
Med geväret i min hand ska jag göra vad jag kan för nationen som jag håller kär.

Hur lång tid ska det ta innan våra svenska barn, vänder ansiktet mot Mecka.
Sätt moskéerna i brand för att bevara vårat land.
Gör synagogorna till sand..... för vårat land.

2008-04-18 @ 20:08:11
Postat av: foktor

makrill och latte, låter jävligt inbjudande må jag säga.

2008-04-21 @ 19:31:19
Postat av: jullz

haha nämen viktor har du hittat hit ;d
ja men visst låter det, nya delikatessen jag svär!

2008-04-21 @ 20:39:36
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0