fredag och lördag

okej nu blir det en liten uppdatering här, hann nämligen inte skriva igår som ni kanske märkte. idag har det iallafall varit den mest meningslösa dagen på länge tror jag. otroligt seg (med massa tv tittande och bara lite frisk luft) måste jag säga. gårdagen var dock lite skojjigare. då var vi (min familj, stinas familj + massa andra) nog på stockholms fjantigaste thairesturang, och det fjantiga med det hela var menyn, måste vart nått riktigt freak som skriivit det. nej men serri, ni hör ju själva, en rätt som heter "det spelar ingen roll", och en som heter "jag vet inte". man börjar ju undra? och som om det inte vore nog så var det någon patetisk förklaring till alla "maträtts-namn" vilket bara gjorde saken ännu mer töntig. typ såhär: spelar ingen roll låter ungefär som spelar roll. när jag precis lärde mig svenska så sa jag spelar roll istället för spelar ingen roll. jag tyckte det lät ungefär likadant. MAN BARA WHAT? VAD FAN HAR DET MED MATRÄTTEN ATT GÖRA? åh herregud säger jag bara, har väldigt svårt att släppa det där asså. aja, runt halv 11 åkte jag stina och lasse tillt-centralen för att köpa godis, man bara palla (men det var ett stort behov då) och där träffade vi på nån kalle stropp wannabe, hahahahhaha! här har vi en liten bild på snyggingen. det var gårdagens roliga händelser (a) nu sitter jag hos stintu fortfarande och har precis tryckt i mig nån ostkaka, så jag håller på att spy för tillfället. nej men ska väl snart hem och sova. ska upp typ 7 o´clock imorn, då jag kmr vara hur pigg som helst, äta lite gröt, springa några varv, och sen åka till sumpan och lira match! =)
eller inte

image94 image95

bild 1. kalle stropp on da tub bild 2. jag och stina på promenad today


Kommentarer
Postat av: karro

vilket gymnasium ska du börja i ?:)

2008-04-06 @ 15:42:28
Postat av: julia

svar karro: ja jag får väl se vart jag kommer in, men har sökt till kärrtorp, värmdö, sjödals, frans, nacka, jensen ;d

2008-04-06 @ 16:58:40
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Nora

vilken linje vill du gå då ?;)

2008-04-06 @ 21:29:04
Postat av: julia

sam/ekonomi eller sam/sam, så we will see ;)

2008-04-06 @ 21:39:18
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0