fredag

yo! sitter i datasalen och letar lite info om gotland, eller ja, letar och letar. men vi ska göra det. väntar bara på resten av klassen som går igenom matte nationella vilket jag, sara, millan, fanny och stina inte ville göra. dagen har varit toppen najs med vädret och allt, och efter skolan ska jag och stintu till stan och lämna tillbaka några böcker på stadsbiblioteket, sen ska vi möta nicen och hon ska väl köpa lite grejjer. sen runt 17.00 ska jag och stina vara tillbaka i älvsjö, då vi ska jobba på älvsjömässan, haha. vi ska typ skölja kaffetermosar och skit, inte så roligt kanske, men ganska mycket cash liksom. efter det ska vi väl mest chilla och "tagga inför matchen imorn" klockan 08.30, längtar verkligen. haha not, kmr vara död. men då ska vi iallafall samlas typ 7 och äta frukost med laget, knasig idé men ganska mysig. aja nu måste jag leta info om gotland, puss hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken blogg! Ha en underbar dag! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-25 @ 13:23:36
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0