happyface

hola amigos! sitter hemma med millzan för tillfället, eller ja. hon sitter där nere och gör sin so, och jag sitter här uppe och gör nada. shiat vilket umgänge =) idag är jag ganska happy för en viss grejj, men vi ska inte gå in på vad (a) ni kan vara lyckliga ni som vet ;) höhö. nej men sen är jag också glad för att vi har sovmorgon till 9.10 imorn, WIIIIEEEE =D underbart. imorn ska jag också göra no med stina och millan, sen äre bajenmatch förhoppningsvis, med bella millan och nathalie, najsi. men nu måste jag ner och plugga no. vet för fasiken inte ens vad en kromosom är och vi har prov på måndag (kan inte plugga i helgen eftersom vi har träningsläger) so don't call me pluggis. seeya

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vadå "vilken umgänge" . vilket heter det ;O

2008-04-16 @ 17:47:47
Postat av: julia

ouups jorden går under

2008-04-16 @ 17:51:45
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0