hemma igen

hejan! nu är jag hemma igen efter en jävlan massa fotbollstränande i norrköping. det har vart både roligt och .. soligt(?) jag är fan ill röd på nosen för tillfället, mycket nyggt. där vi bodde var det hyfsat, eller ja, snarare sten dött, tills jag nicen linnea och felizia helt plötsligt hittar massa 91 boys med bärs, det kändes ganska så overkligt måste jag säga ;d men dom var fett sköna och vi hängde med dom igårkväll ett tag, sen kulle dom på nån fest i den "riktiga" delen, alltså inte där vi var, på landet, som dom sa, typ. och då träffade vi ännu fler pojkar (dessutom mycket snyggare) .. fast dom var typ 18 så. men vi gick in och berättade om våran otroligt äventyrliga händelse för övriga. och sen på kvällen var vi jätte busiga och smet ut genom fönstret, sen var vi ute ett bra tag med dom utan att lilla (hm, stora) per-åke och co. vaknade,  wow! det vi i stort sett gjorde var alltså att spela fotboll i mörkret med massa as tankade 18 åringar, naajs. och det var den största händelsen där borta. men sen hade vi ju såklart massa träningar och grejjer också, och idag hade vi också vår första seriematch. så efter en ganska chill träning åkte vi hela vägen tillbaka till sthlm (08 STOCKHOLM 08 STOCKHOLM08 STOCKHOLM! eller hur var det girls? haha) där vi mötte grödinge och vann med 6-3, great! =) sen efter det har jag bara chillat hemma, läst lite no (prov imorn jippi) och nu är jag hur trött som helst så ska ta och sova. det där blev ett förkortat inlägg av min helg och hoppas ni haft det lika trevligt som vi har =) godnatt! (slänger kanske in nån bild/video sen eller nått)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0