myrornas krig

asså jag vet snart inte vart jag ska ta vägen längre. hur fan kan det finnas så sjukt mycket myror? och verkligen alla befinner sig i vårat hus, jippi! dom är överallt.. på köksbänken, på golvet, på vardagsrummsbordet, på mina ben, ÖVERALLT! det är alltid som värst på våren, när det börjar bli varmare, och jag hoppas av hela mitt hjärta att dom försvinner snart. pappa ska köpa myrmedel (för 132384 gången) och vi får väl se om det hjälper. jag ber, vill verkligen bli av med dessa små varelser! haha så nu vet ni det (om ni inte redan visste det) =D .. annars, idag har jag suttit vid datan typ hela dagen, förutom efter skolan då jag satt på trappen med min lille bruuur eftersom båda hade glömt the keys, smart! vid datan har jag fixat bloggen, hängt på facebook, bilddagboken och lite pa, samt msn och gjort jätte mycket so. men nu ska jag hoppa (ja, verklihen HOPPA också, varför säger man så för?) in i duschen, och sen äre hammarby - aik som gäller. HEJA BAJEN!


image108



Kommentarer
Postat av: Millan

meh, jag gillar era myror Julia. De är som era små husdjur! Vart ska jag nu gå om jag vill träffa myror - om inte hem till er? haha..

2008-04-14 @ 20:01:13
URL: http://olenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0