nödvändigt

nej, inte speciellt nödvändigt inlägg menmen =D är vädligt happy för tillfället, är nämligen klar med min so nu. wiie! eller okej, jag tycker att den är ganska dålig så jag måste nog "finslipa" lite, eller ganska mycket kanske. men har iallafall fått ihop 2 sidor (max två sidor) och den ska typ vara inne 16e, så nu kan jag vara lugn. ibland är det skönt att sluta halv 3, eller ja det är det väl alltid (?).. resten av kvällen ska jag bara chilla. anna pihl börjar om en timme typ, så det ska jag se och sen kanske jag bloggar igen, we will see! här kommer nån intressant skit, vsg:

Om mig:
är singel: yes
saknar någon just nu: aa
är rädd för att bli övergiven: vadå, av alla? ja
svär ofta: för mycket iaf
sjunger i duschen: sometimes
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: beror på vad man menar med pyjamas, kanske ;d
är kär i kärleken: hm..
skrattar åt mina egna skämt: haha ibland
äter snabbmat varje vecka: njae, kanske
vill ha barn: nej, eller inte nu?
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: aa
vem saknar jag just nu: "broby tjejerna", sjukt mkt

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: näe
Åkt vattenskidor: nej =(
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja
Velat vara ett djur: haha ja, iaf som mindre
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: ja

HUR...
Svarar du i telefonen: hemma: hej det är julia, mobil: hallå
Tycker du om gul-bil-leken: no comment
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 800, varav 200 är mina
Mycket är klockan nu: 19.05
Många kontakter har du på msn:  vene
Spenderar du en regnig dag bäst: film kanske? =)

VAD...
Tänker du på just nu: koncentrerar mig på frågorna (a)
Tycker du om sushi: nej, rå fisk, blä
Älskar du just nu: vännerna
Åt du sist: pasta m. kyckling
Drack du sist: vatten
Gjorde du för 5½ timmar sedan: va i plugget
Är din originalfärg på håret: blond
Behöver du just nu: utomlandssemester, bli brun =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0