satans plugg

kom precis hem från school. cyklade hem med jesper, duktigt av mig. =) har faktiskt slutat ta bussen (nästan).. men nu sitter jag här och går igenom spanska glosorna, tror att jag kan alla nu! det underlättar ju med tanke på att jag inte kan ett skit av preteritum/imperfekt, och vi har det imorgon. funtar på att inte komma, har ju skit ont i huvudet och känner mig allmänt hängig, men å andra sidan måste jag ändå plugga till spanskan då och pallar inte göra provet en annan gång så nej. men iaf, när danne och millzan slutar ska vi till millan och forsätta pluggandet där (den var till dig alexander clark).. eller ja, vi får väl se om danne hänkar. skriver mer ikväll, so long!

image123

(dan da man ligger och spänner sig på mannes studsmatta)
..och visst saknar man vädret. det varade ju väldigt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0