saturday

hejsan, det blir ett snabbt inlägg nu för ska se film. imorse spelade jag match vilket jag helst bara vill glömma av olika själ, och resten av dagen/kvällen har spenderats tillsammans med älsklingarna fanny & millan. vi har inte gjort så mycket, bara umgåtts och haft det trevligt together. det var ju skukt länge sen sedan sist. aja, sen kom fannys pappa hit för att hämta henne, och stannade då få kaffe i en timme till. träävligt värre. de skjutsade hem millan för 10 min sen. men nu ska jag som sagt kolla på film så skriver imorn ist. cíaaaaao!

och här har vi chris crocker, jag och millan garvar så vi gråter åt detta. nej men seriioooso, vad gör grabben?





Kommentarer
Postat av: elli

vad gör grabben?
svar: Mannen leker sexig haha

2008-04-16 @ 23:12:16
URL: http://eellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0