söndag

matchen i sumpan gick väl sisådär. inte precis det bästa nånsin om man säger så, och vi förlorade med 3-1, men det var ingen katastrof enligt mig och det är ju dessutom ett bra lag så. aja, bättre lycka nästa gång. när jag kom hem från matchen gjorde jag inte så mkt mer än duschade och åt, sen somnade jag i soffan och sov i typ 2 timmar, blev verkligen helt död och jag vet fan inte varför. antagligen för att jag somnade för sent och gick upp för tidigt, men delvis för matchen. nu har jag iallafall precis druckit en latte och ätit glass (i hopp om att piggna till?), mycket gott! ska också försöka ta tag i so uppsatsen, men pallar verkligen inte så det får räcka med att läsa lite i historia boken. senare ikväll får jag se om jag orkar pallra mig iväg och sola med millzan, för det är jag i stort behov av just nu, och hon också så. imorgon är det måndag, ny vecka igen, och vågar knappt tänka på hur jävla fucking mkt vi kmr ha i skolan nu .. det är väldigt mycket på g om man säger så. men aja, livet går vidare, om hundra år är ändå allting glömt, right? nu i veckan ska jag dessutom börja äta nyttigare har jag bestämt. äter inte speciellt onyttigt, men man kan alltid göra det bättre så. åt riktigt bra under påsklovet faktiskt, men det höll inte speciellt länge. men nej nu jävlar gäller det! next beach 08! haha, ser inte fram emot att ligga som en liten fetis på stranden, höhö. nej nu ska jag kila, skriver väl senare elr nått. ta vara på söndagen, bästa dagen på hela veckan

image96

okej, inte precis nyaste bilden men jag älskar den


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha, jag pallar heller inte börja på den där jävla uppsatsen i historia :p

2008-04-06 @ 21:47:00
URL: http://soffelull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0