söndag

hejsan! kom hem från sickla för ett tag sen. vi har tagit lagfoto och grejjer, coolt! sen var vi på elgiganten och köpte en ny mjölkvisp. wie det va på tiden! sen köpte vi en cykel till august också, så det tog lite tid det dära. men nu är jag hemma. har föresten otroligt ont i halsen, men på ett konstigt sätt. vet inte om det kan vara halsbränna eller nått? men vafan jag har ingen fucking magkatarr? och det är typ en symtom till det, haha. aja får väl se om det går över. men jag är inte ens i närheten av att vara sjuk, därför anser jag att det är ganska konstigt, och jobbigt. menmen. ikväll blir det väl spanska plugg. jätte roligt, men måste få mvg på provet som är på tisdag  =) men nu ska jag bara chilla lite och sen äta elr nått. cíao

image122

jUlLsz och niCuW, höhö


Kommentarer
Postat av: Denice

jag älskar dig mest

2008-05-04 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0