soool!

hello! hade skrivit typ feta inlägget men det cpade sig så.. jag sitter för tillfället här i ett hus där alla grejjer som egentligen skulle vart i köket är nån annan stans, pappa lackar golvet där. det ser en aning wierd ut men det ska bara vara så några timmar. några timmar för mycket. man får nämligen inte gå där just nu. det betyder därför att vi inte kan laga middag och därför måste äta på resturang, typ. det är ju najs. för övrigt så hade vi inget spanska prov idag trots att jag inte ville flytta det tills imorn. jag ville ju ha sovmorgon imorn. men jag var tydligen den enda, så imorn blir det. aja då hinner man kolla igenom det lite till, det är ju bra! aja nog om det ;d imorn äre valborg ju, shiaat! då slutar vi typ 12, sköönt! men vad händer på kvällen då allihopa? själv ska man väl hänga med nicuuw, och kanske fanny & co. eller några andra, aa, we will see! nu ska jag göra nått vettigare, alltså typ gå ut i det underbara vädret med en temperatur på hela 20 grader, man ska ju ta vara på solen. puss på er

image124

bild på elinor, camilla och julia


Kommentarer
Postat av: Millan

C00lingar

2008-04-30 @ 12:46:46
URL: http://olenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0