Sunny wednesday

god kväll, har inte hunnit skriva tidigare idag för har inte varit vid datan. efter skolan som slutade 15.45 (sent) cyklade jag och millow hem till mig och lämnade lite grejjer, köpte glass. sen åkte vi hem till henne och pluggade lite spanska på en filt ute i solen. underbart! vet inte om jag blev så mycket klokare men.. sen åt vi pannkakor, super gott ju =) haha. nu ikväll har jag bl.a. gjort matsäck som vi ska ha med oss imorn när vi åker till farsta ip och har friidrott, jippi det som jag är bra på. men nu ska jag ta och gå och lägga mig, eller åtminstone försöka. går bara och lägger mig senare och senare för varje dag som går, så nu får det bli ändring på det =)  man har ju dessutom nationella imorn liksom, som för övrigt kommer gå skit .nej men jag har inget mer att tillägga, godnatt.

jo det har jag visst föresten, idag var stina skitsur på mig hela dagen, och fråga mig fan inte varför

image117

just nu går barcelona - manchester united på tv, wie
kom och tänka på sportlovet i barcelona, saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0