torsdag

tjenixen. onsdag idag då. dagen har varit rätt chill så inget mer med det. efter skolan pallrade jag mig hem till stina (MED MITT OTROLIGT TUNGA VINSTÄLL JAG GJORT PÅ SLÖJDEN) .. där drack vi lite latte, åt vindruvor och gjorde bildanalysen (så äntligen klar med den, wie).. sen kom mamma och hämtade mig eftersom jag inte pallade bära vinstället hem. och väl hemma gav jag det till pappsen som fyller år. GRATTIS PAPPA =) <3 och han blev glad. haha asså det är ju inte det vackraste som nånsin skapats, menmen .. IMORGON kommer den hemska dagen. torsdag, vilket innebär muntliga nationella i engelska för mig (och stina, och viktor) haha. det är ju inte så farligt tänker ni men tyvärr är det ju så att jag underskattar mig själv så jävla mycket och därför snackar jag inte. det bara vägrar komma ut ord ur min mun, men ska verkligen försöka för jag behöver det! så vi får väl se om jag lyckas få ner nervositeten som kommer vara i allra högsta grad precis innan, och försöka få ur mig lite vett. aja vi får väl se hur det går, bara jag lyckas fixa ett G på muntliga så =) det kan ju inte vara så jävla svårt. sen efter skolan ska iallafall linda komma till vår skola och sedan ska jag och millzan åka med henne in till stan och fika + att millan ska köpa lite grejjer. vi får hoppas att ingen rymmer från typ dårhuset och ställer sig på spåret bara. det vill vi helst slippa igen =) .. men nu ska jag prata lite med mina kära vänner på msn, sen ska jag göra lite spanska och sen äre väl sovdags. här kommer en liten bild från min älskade (ibland hatade) klass innan slöjden. pyss

image91

kan inte tänka mig en skoldag utan er för ni gör alltid allt så jävla mycket roligare, kanske låter fjantigt men tror fan inte det finns någon klass som den här. visst det är tjaffs och grejjer 24 men samtidigt är det verkligen skönaste klassen nånsin, har fan aldrig haft så rolig vardag.. att vi snart ska splittras känns helt overkligt, jag kmr fan gråta sönder och jag skojjar inte


Kommentarer
Postat av: kristin

vi hade också en bra klass i 9an. Och jag kan säga att det va inte lätt på skolavslutningen i 9an när man skulle splittras ;o. Men man får ha klassfester med gamla klassen ofta, och försöka hålla kontakten. :)

2008-04-02 @ 22:03:22
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: kristin

svar: Ja, jag förstår det :(. de va jättejobbigt för oss med.
Jag gick i en skola som hette Storasätra skolan :). va heter din skola :) ?
och har ni fått valt linjer än :) ?

2008-04-02 @ 23:01:52
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: ellen

skoja inteeeeeeeeeeee

2008-04-04 @ 18:13:09
URL: http://LNLN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0