torsdag

hejsan! nu har jag precis ätit. kom hem för ett tag sen, från en trevlig eftermiddag på söder tillsammans med linda och millan. efter skolan fick vi skjuts till älvsjö station av lindas pojkvän vilket jag tycker var väldigt snällt =) sen åkte vi till söder och fikade på blå fåtöljen (bästa caféet i sthlm jag svär ;d ).. där var vi ett bra tag och satt och pratade om typ allt man kan prata om. mycket trevligt. och efter det åkte vi hem. gud vad den här torsdagen har känts som en fredag. det har varit en väldigt bra dag måste jag säga. är så jävla lättad att muntliga nationella är över så är inte ett dugg nervös inför skriftliga & hörövningen imorgon. det får går hur det går.. nu känns det iallafall som om allt jobbigt är över typ. okej lite överdrift där men iallafall, haha =) imorgon är det fredag, då ska jag till stan med stina och byta ett par skor, sen på kvällen ska vi på resturang och fira pappas födelsedag, med massa people, släkten och så. sen får man väl se vad som händer, nu ska jag fixa mig lite grann och sen ska jag träffa millzan. cíao =)<3

image92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0