träning

home again efter en slaskig träning @ sandlådan, men ganska rolig! alla har ju sån humor in our team så det blir ju naaajs när det egentligen är baaajs, hajjar ni? haha, och bestämde förövrigt att jag denajzsy och johanna ska sova i samma rum på lägret - the perfect room liksååm dårå. och alla som är pratglada, roliga och trevliga är hemskt välkomna att joina oss =) sen får vi åka lite bil också, dock inte i mörker, men i 2 timmar =) äälskar det. men aja,  nu ska jag fika lite grann trots att det är det sista jag borde göra så tjock som jag är. menmen, efter lägret blir det andra "bullar". vet att jag inte skulle äta onyttiga grejjer men vadå förra veckan var jag ganska nyttig ju, fram tills helgen. men aaaja vem fan bryr sig. ska duscha sen blire väl tv eller nått i den stilen,  cíaao bella


image113

love u honey, visby i sommar blir greeeaaaat <3


Kommentarer
Postat av: sara

vårat gäng är störtskööönt! vårat spel blir dock upp till bevis mot grödinge at söndag... pusspuss!

2008-04-15 @ 21:40:36
URL: http://spontant.blogg.se
Postat av: Anonym

du är inte tjock? :S

2008-04-15 @ 22:40:25
Postat av: julia

svar anonym: jag kanske tycker det ..

2008-04-16 @ 17:35:20
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0