typ jätte viktig information

okej hej igen. jag skojjade bara med matsedeln asså!  fick bara välja 5 av några valda rätter (och varför skriver jag det här? jätte intressant verkligen) iallafall. snackat med millzan i telen och fått ordning på helgen. imorgon ska jag hem till henne efter skolan, och chilla galet,sen äre träning för hela slanten som gäller, jippiie! kul på en fredag. sen på kvällen ska stina sova här eftersom vi har match på lördagen mot nynäs. wie kommer gå suuper duuper bra. not =) sen efter det på lördagen ska jag och millan förhoppningsvis träffa fanny stövander, och då menar jag verkligen att jag hoppas det, för vi har inte setts på hur länge som helst och jag saknar sönder mig. iallafall, på kvällen  får vi väl se vad vi hittar på/pallar/vill göra? det blir nog trevlans. och på söndagen ska vi hem till emma i laget och kolla på manchester vs. arsenal. najsi! det är väl min helg dårå, och helgen efter den är det träningsläger

kom och tänka på en annan sak för 232345235 gången idag. vi fick tillbaka våra filmanalyser om andra världskriget idag. ni vet det är ju hemska saker liksom och allt va dystert och hemskt och lalal ja ni fattar, och då kommer jag där med min typ helt cpiga mening "han levde ett bra liv lalal tills soldaterna en vacker dag kom och .." man bara what? vadå vacker dag? började asgarva när jag såg att jag uttryckt mig så, och fick dessutom ett STORT JÄVLA FRÅGETECKEN av läraren. skärpning julia! okej kanske lite överreaktion på den men iaf, that's it

MÅSTE GIITTTAAA FRÅN DATAN MIN BRORSA HAR NÅN SJUKDOM, CÍAO! =) <3






Kommentarer
Postat av: Anonym

va fick du på anlysen`?:)

2008-04-10 @ 21:14:42
Postat av: Emma

my home :D :p

kram, ses imorn.

2008-04-10 @ 22:24:57
URL: http://EEMMAASS.blogg.se
Postat av: ellen

hahahaha jag skrev "en mer eller mindre vacker dag tvingades de flytta till ghettot". det tyckte han var bra :P

2008-04-10 @ 23:33:21
URL: http://LNLN.blogg.se
Postat av: julia

svar anonym: jag fick VG, haha

2008-04-12 @ 22:56:23
URL: http://juliagoes.blogg.se
Postat av: Anonym

svar emma: yees, your home! =)

2008-04-12 @ 22:57:01
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0