underbar dag

hej alla glada. det här vädret är helt otroligt underbart, och därför kunde inte dagen heller varit ngt annat. =) eller aa vi hade nationella prov och precis som jag sa så gick det skit, men bortsett från det så. runt halv 11 gick jag, fanny och några hem till manne och hoppade studsmatta, som man brukar göra i vår klas så här års liksom. väldigt somrigt. sen vid 11 åkte vi till farsta ip med klassen, till en stor grön fotbollsplan och hade friidrott i det vackra vädret. somrigt. efter det, när vi skulle hem, ville viktor och manne ner till vattnet så jag, millz och ellen hänkade. viktor tog tillochmed sitt mod till fånga och badade, hahah det va lite roligt. och somrigt. sen kom danne, jesper, gea, marcus och peter också dit, och sen när vi skulle hem kom aldrig bussen så vi fick vänta i hundra år på nästa och när den kom var det en miljard människor där och dessutom typ 37 grader varmt. också ganska somrigt. men tillslut fick vi byta buss och kom slutligen hem. väl hemma la jag och millan oss på en filt i min trädgård och solade hur länge som helst. så nu är vi säkert jätte bruna, kanske, det visar sig ikväll. iallafall, det var också somrigt. så ja, värsta somriga dagen ju! låt det få vara såhär föralltid!.. aja, nu har millan åkt hem och jag kom precis in, det bränner på nästippen, gölligt! ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men vill ut ut ut. nej men helt seriöst, kan det bli mer somrigt? man vill bara vara ute typ all the time =) men nu ska jag äta, skriver senare. puuss

image120

har massa mer bilder, men orkar inte lägga in. här har vi iaf manne viktor och ellen, najs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0