yo

shosan! så var det torsdag igen då, shiaat va dagarna går fort tycker jag ;d fredag imorn liksom. menmen, idag gjorde vi inte sådär jätte mycket, förutom att vi hade nationella i matte. det gick varken bra eller dåligt, så nog om det! ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, en del av mig vill gå ut eftersom det är fint väder för en gångs skull. men vi får väl se hur det blir med det. imorn äre som sagt fredag och vet inte riktigt vad jag ska göra, men det känns som jag har bestämt ngt. jobbigt. aja nu ska jag sluta skriva, gör det kanske senare eller ngt. här kommer en bild från so lektionen idag, stinas syn på gud. ett troll i klänning. asg

image103

nu ska jag hjälpa pappa med matsedeln inför träningslägret nästa helg, några förslag elläääh? ;D


Kommentarer
Postat av: ellen

hahahah XD

2008-04-10 @ 23:35:05
URL: http://LNLN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0