080808 - WIIIE!

WIIIE! ÄR SÅ JÄVLA HAPPY FÖR TILLFÄLLET! imorgon kommer bli den roligaste dagen på hela sommarlovet - i stockholm! tycker fett synd om alla som inte befinner sig i denna stad då alltså, haha! själv ska man upp med tuppen och äta frukost i globen, få 08kringlor i högdalen förhoppningsvis. och inte minst det stora vattenkriget som alla har väntat på, hinner dock inte dit vilket jag är jävligt butter över. jag och nicen ska hem vid typ3 för att laga tacos, vi har nämligen match vid halv 5 vilket kan tyckas förstöra en del, skulle inte banga en jävla sekund på att "sjukskriva mig"  - menmen vi får se, jag är lika glad för det haha! efter matchen som är på gubbis, blir det iallafall rusning tillbaka hem och duscha för sen äre party för hela slanten! "lite förkrök här hemma då och sen lär det väl bli stureplan by night eller vad säger ni?" .. ironi på den! haha nej men fyrverkerier och hela köret, och en jääävla massa folk lär det ju vara så vi får väl se hur det blir med den saken, men jävligt kul ska jag ha imorn iallafall, det kan ni skriva upp! 08-08-08, dagen alla kommer minnas! slänger in ett inlägg imorn innan jag åker också. puss & godnatt, måste få min skönhetssömn inatt - för imorn lär det ju inte bli någon! höhö ^^ och bara millan får sova här för sin mamma, annars kommer jag kidnappa henne i en svart soppsäck, och jag skojjar inte! =O

ps! jävligt hysteriskt inlägg men fan vad taggad jag är alltså! rå planerad dag från min sida och jag hoppas allt går som det ska


Kommentarer
Postat av: JULIA

haha ja, du låte verkligen på!

själv har jag suttit i en buss hela dagen och när jag äntligen kom hem orkade ingen åka till stan.. kul lixom X)

2008-08-08 @ 19:33:44
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0