bajs

fick värsta ångest attacken och mådde skit ett tag. okej delvis hade jag ont i magen och mådde illa, men sen insåg jag att sommarlovet snart är slut och att jag endast har en vecka på mig att vara med alla gamla polers, vilket innebar att jag fick panik för jag åker som sagt till gotland imorn. sen kollade jag på italien bilderna och blev deprimerad för att jag inte är där. tanken av att jag kanske, och troligtvis aldrig mer i hela mitt liv, kommer att få gå på tropeas gator, dödar mig. jag saknar det så att det svider i hela magen. tillsammans med alla dessa tankar och massa sorglig musik som påminde mig om allt så visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen där ett tag. men efter lite snack med mina kära vänner millan stina danne och denice känns det genast bättre. var inget allvarligt precis, men det blev för mycket på en gång. för lite sömn är nog också inblandat för den delen. nu ska jag ta det lugnt och vänta på denice. vi ska nog bara chilla, måste få sova i natt, vi åker ju hyfsat tidigt imorn. kommer sakna alla och säger bara en sak, hoppas ni alla kommer trivas på era gymnasium nu! det ska iallafall jag försöka göra .. puss



det var glädje på ett annat sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0