bio

hejsan. kom nyss hem från heron city, har vart där med nicen och sett barnhemmet. när vi skulle åka dit så glömde vi bort oss totalt och råkade åka ända till bredäng istället för att byta buss i älvsjö station, så det slutade med att vi fick ta tuben till skärholmen och halv jogga hela vägen till heron, lite stressigt var det ett tag men vi hann till slut =) och filmen var väl också bra, så lyckat blev det iallafall! nu sitter jag här och roar mig framför datorn. ska försöka komma i säng tidigare ikväll, blev väl runt 4 igår. på tok för sent, jag som verkligen försöker vända på dygnet.  imorgon får jag se vad som händer. ska antingen träffa andreas, jessica eller millan. vi får väl se. alla dom går ju i varje fall i skolan till 3,4 så innan dess blir det rå chill för min del. ni får ha en fortsatt trevlig kväll/ natt. puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0