brist på rubrik

hola amigos! vet att min blogg är högst ointressant just nu men jag måste iallafall fortsätta uppdatera, med bilder och daglig info. främst för mig själv. men jag ska komma igång med bättre bloggning när skolan börjar igen, förhoppningsvis. så håll ut!

idag vaknade jag iallafall 13.13 vilket var alldeles för sent, så jag kastade mig upp och började steka köttbullar samt koka makaroner. märkte att vi inte hade nån ketchup vilket innebar att jag fick rusa över till vivo. sms från millan trillade in och vad jag förstått det så ska jag träffa henne när hon kommer hem. vi kanske tar en sväng till solakuten, skulle ju behövas om man säger så! jag menar - så fint väder som vi har det i sverige! återkommer senare. puss på er



det är det där vädret jag vill ha - det är där jag vill va
.. åh, saknar saknar saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0