första skoldagen avklarad

tjena! kom hem för ett tag sen och då var det bara att käka panpizza det första man gjorde, var grymt jävla hungrig. vi fick korv med bröd idag nämligen - inte min grej. för övrigt verkade skolan najs, om man bortser från en väldigt speciell mentor vi har, och att vi är 31 tjejer och 0 killar vilket är lite tråkigt, men vad gör det när hela skolan är full av killar? och det kan ändå vara skönt på ett sätt. däremot kommer det säkert bli en massa tjaffs bland alla tjejer, men det får man väl räkna med. imorgon börjar vi 8, inte enligt schemat - vilket suger. så ikväll blir det väl tidigt i säng antar jag. kommer aldrig komma upp klockan 6 annars =/ aja vi får väl se. ska chilla ett tag och dricka massa vatten för har ont i huvudet. kanske hänger med bror min och papi ut och joggar senare, och sen ska jag nog träffa millan också. ha en fortsatt trevlig dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0