lalala

tjuez, kom nyss hem. började kvällen på björkhagens ip med moa fanny och nicen, kärrtorps nollning och lite partaj sådära men det var rätt segt så vi drog. jag och moa åkte till stureby och träffade danne gea manne viking matilda och viktor, vi åkte in till skanstull, marcus jeppe och danny hakade på. var där ett tag, sen drog vi hem. imorgon, eller ja, idag, ska jag vara med brudarna i min klass, ska bli rå najs. vi ska mötas vid 5 och käka sen blire väl partaj för hela slanten antar jag, kanske drar in till nrj också vi får väl se. nu ska jag chilla på msn ett tag och sen sova, godnatt på er


och idag fyller daniel år, grattis plutten! haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0