lite shöpping

hola! dagen har som sagt tillbringats i stan med linda nathalie och millan. först café 60 och sedan lite shopping. fick faktiskt med mig en riktigt mysig tröja. jag älskar den! nu ikväll får jag se vad som händer. jag och nicen åker till gotland imorgon bitti så det lär inte bli nått vidare röj ikväll, men ska ändå försöka träffa millan och co. för att säga hejdå och grejjer.. vi är ju borta i en hel vecka, och efter det börjar gymnasiet, vilket innebär slutet på min och millans vänskap. nej men serri, nu gäller det att hålla kontakten, men det ska vi klara! .. nu ska jag packa klart så jag hinner med allt ikväll. ha det bra!



förmodligen sämsta bilden ever. men ni ser ju iaf vad det är för stuk på tröjan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0