nervööös

tjena! duschade nyss, och försöker nu varva ner lite så jag ska kunna sova nångång. är fan nervös nu, men inte mest över själva skolan - nervositeten över ifall jag försover mig eller något, värsta tänkbara! sen om pendeltåget är försenat, kommer typ dö! haha gud vad jag och johanna tänkt oss in i hur det kommer att bli. herregud vi får verkligen hoppas att allt går som på räls =) .. åter till ikväll! efter teorin idag, som för övrigt gick bra, mötte jag millan och nathalie och vi gick hem till mig. johanna och madde kom hit och vi hade det allmänt mys och bara snackade. senare gick nathalie och millan, och johanna skjutsade hem madde. jag och johanna satt här i väntan på danne viking matilda och viktor, och när dom kom gick vi ut på gatan och satt och snackade om allt möjligt. det känns konstigt att alla går i olika skolor helt plötsligt, men jag hoppas verkligen att vi fortsätter umgås - vilket jag också tror att vi kommer göra. men nej nu ska jag försöka sova, kan ju lika gärna börja nu, för det lär ju ta 3 timmar, minst =) kommer ligga och tänka på hur allt blir imorn - och resten av min framtid! aja godnatt godnatt, och glöm inte att önska mig lycka till imorn! =) haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0