nya plugget, gamla plugget, stan

.. ja så har väl min dag sett ut hittils. slutade 13.40 och åkte då till älvsjö st där gea hämtade mig. vi åkte till sturebyskolan för ett litet besök, ganska misslyckat med tanke på att typ ingen var där. bättre lycka nästa gång! efter det hängde jag med gea danne och viking ett tag innan jag åkte vidare in till stan för att träffa nicen moa och fanny. mysigt att träffa dess bruudar igen, saknat dom. får se vad som händer ikväll men ska iallafall äta hemma och grejjer först. ha en fortsatt bra fredag. puss


Kommentarer
Postat av: MOAH

förresten, ovän med millan?

2008-08-29 @ 20:33:18
Postat av: julia

varför tjatar alla om det?

2008-08-30 @ 00:43:31
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0