shopping

hello! äntligen en ledig stund för lite bloggande. idag slutade vid egentligen 15.55, men jag gick tidigare för att åka till tandläkaren. besöket gick bra (förutom att jag har ont i käften nu), och efter det mötte jag upp mami för lite oväntad shopping. köpte grejjerna här neranför, och hann även med lite middag & en fika. trevligt trevligt! imorgon slutar vi 13.45 och då ska jag träffa denice, fanny & moa. ska bli sjukt roligt! känns som vi inte setts på tusen år ju. och aaa juuuste träffade tessie idag i stan också, kul att se den sötnosen, var ett tag sen fan!

   
svarta chinos, siden jacka, tights och strumpbyxor, linnen - alltid bra att ha liksom!
(köpte även en grå kofta och en skjorta som inte kom med på bild)

och här har vi den goda fikan^


____________________________________________

för några veckor sedan var du min närmsta vän, nu känns det som om vi inte ens känner varandra längre.. trodde verkligen inte det skulle bli såhär mellan just oss, men tyvärr krävs det nog mer än vad någon av oss verkar ge
du vet garanterat vem du är



Kommentarer
Postat av: rebecca

Hejsan, har en liten fråga. Vill du byta länk med mig? lägger isåfall ut ditt blogg namn på min blogg om du gör detsamma, i ett inlägg bara :) Tack på förhand!

2008-09-01 @ 19:45:59
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0