sista dagen på sommarlovet

hallojsan! hann inte med något inlägg i morse för hade fullt upp. samåkte med stina till liljeholmen, där vi skiljdes åt. hon till bromma och jag till stan. jag köpte kalender & så och sen hade jag hur jävla tråkigt som helst i väntan på att millan skulle sluta. när hon väl gjorde det möttes vi i skanstull och fortsatte till frans. träffade emma manne gea och danne och hängde med dom lite, alltid roligt! sen åkte alla hem och jag och millan drog till donken för nåra cheese! nej men det var ju .. gott! och nu slutligen sitter jag här. ikväll är det träning som gäller, eller nej, tydligen teori. vad nu det kan innebära i per-åkes väg. hoppas vi inte ska göra någonting fysiskt och att det inte varar så länge, så jag hinner ut efter. måste ju hinna vara med millan som stolt nog börjar 1 imorn, haha. nej nu ska jag bara chilla lite. ha det bra! =)



nu är mitt sommarlov slut, från och med imorn kl.9 är det sjödalsgymnasiet som gäller


Kommentarer
Postat av: le

2008-08-19 @ 20:23:00
Postat av: carlens

men vaaa? börjar camilla klockan ett imorgon?! shit det har man inte hört om ..

2008-08-19 @ 20:24:30
Postat av: Jullz

hahaha nej men eller hur, tänkte därför informera om det :O

2008-08-19 @ 21:46:40
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0