för att en bild gör det så mycket roligare

hejsan! kom nyss ur duschen. dagen spenderades med danne gea manne och millan. kvällen likaså.  träffade även viking lollo anton johanna och bella nu ett tag också, trevligt trevligt.

imorgon är det endast en dag kvar tills jag börjar skolan och jag måste hinna köpa lite prylar i form av kalender osv. får väl ta och åka in till stan själv imorgon och göra det, eftersom alla andra går i skolan. kul! .. klockan är bara kvart i tolv nu så jag känner mig ganska duktig. har nog lyckats vända på dygnet lite grann iallafall. och nu har jag också bestämt att möta johanna i huddinge på onsdag innan vi börjar, så slipper man irra runt helt själv och mobbad. sebbe kunde jag ju nämligen inte åka med eftersom han börjar 10 och jag 9. men ska väl hänga med honom en del sen antar jag  =)
nej det var allt för mig. sov så gott och dröm så sött! =)



älsklingar, höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0