pics

tjänna! det är söndag, vilket innebär att jag börjar skolan om bara tre dagar, fan! okej vissa har redan börjat så jag är ju iallafall lyckligt lottad hihi.. iallafall, idag vaknade jag runt 12 och gick upp och åt frukost, ringde och väckte gea, och sitter nu här och väntar på att min iPod ska bli laddad så att jag kan städa mitt rum. (klarar nämligen inte av att göra varken det eller att duscha, utan musik på högsta volym) haha. sen efter det tänkte jag träffa lilla stintu, vi har inte setts på ganska länge nu faktiskt så det ska bli kul. får se vad vi hittar på.. medan jag väntar på iPoden så hinner jag ju slänga in lite bilder från visby, dessa är dock tagna med min mobil. men enjoy!

     

           

inte så intressanta kanske, men det är iallafall något. lägger in lite kamera bilder senare ikväll. puss och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: denice

det var super!

2008-08-17 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0