singing bee imorn

tjena alla glada! har inte hunnit blogga på hela dagen, har varit full rulle liksom, haha. nicen kom till min skola vid 3 och vi satte oss på donken med vera och lisa ett tag, sen åkte vi hem till mig och chillade. vi gjorde middag bestående av makaroner tomatsås majs och tonfisk, haha mums. efter det drog jag på träning och nicen hänkade. det gick faktiskt bra idag! vi planerade också lite med kisarna som ska med oss imorgon på singing bee, vilket är  maya felizia linnea rebecka och johanna. insläppet är 18.15 och vi åker direkt till stan och käkar efter plugget, så det blir nog inget bloggande då inte. men när jag kommer hem så. nu ska jag antagligen bara vara hema och ta det lugnt, se på en film jag fick med i cosmo kanske (alla hans ex)..  går nog inte ut eller så, som danne kanske hade velat. men vafan, klockan är halv 9 och han har inte ringt. palla =) ni får ha en sån trevlig kväll. kyss & smek i rymdraket



hittade ingen bättre bild, ja det är illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0