5 december

shosan! idag åkte jag till farsta med linda efter skolan. vi fikade och jag köpte en julklapp till min älskade lillebror. nämner inte vad ifall han av någon anledning nu skulle läsa min blogg (vilket inte skulle förvåna mig) .. kollade även på julklapp till mami & papi men det får köpas en annan gång, typ imorn. ikväll vet jag inte vad jag ska göra. sitter och överväger ifall jag ska gå ut, eller om jag ska ta en chillkväll och ladda inför morgondagen! =) ha en bra fredag, puss


haha jullz och tom langar poseeeen


Kommentarer
Postat av: F E B B

står i inlägget, skriv en kommentar där i det inlägget :D good luck baby!

2008-12-06 @ 00:28:29
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0