imorgon är det julafton!

hejsan! haft en bra dag? det har iallafall jag haft =) runt 2 åkte jag in till stan och träffade tjejerna. vi fikade samt gick runt en sväng. och gissa vad jag gjorde? .. jag köpte en skiva av dave steward, dvs. den tjocka killen på drottningatan som är så stört jävla grym på att sjunga och spela gitarr. ni vet vem jag menar va? det får bli en till julklapp till mamma, jag kunde verkligen inte motstå. dessutom är free fallin' men på den skivan vilken är av mina absoluta favoritlåtar. woho kan inte vänta tills jag får höra skivan på högsta volym imorn! hihi. känner mig iallafall väldigt nöjd med det köpet.

efter ett tag i stan åkte jag hem till farmor och hjälpte henne att städa medan jag väntade på resten av familjen. när dom kom fikade och sen åkte vi hem. ikväll ska jag väl bara chilla galet, ska även försöka somna i hyfsad tid. man måste ju vara pigg imorn liksom. jag har fortfarande inte förstått att det är julafton imorgon, känns bara så.. overkligt. jag ska iallafall ut till landet imorn och vara där till den 27e. jaja.. nu ska jag hoppa in i duschen. blir nog minst ett till inlägg ikväll. so long sweeties!


God Jul önskar världens sötaste Elton!


Kommentarer
Postat av: sara

GOD JUL! :D<33

2008-12-23 @ 22:17:47
URL: http://giddyup.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah du glömde berätta att jag hjälpte dig köpa den där skivan. utan min pinsamma insatts hade det aldrig blivit någon skiva hahah :D <3

2008-12-23 @ 22:23:38
URL: http://jorfalks.blogg.se/
Postat av: S H A K I D A

Gud vilken söt liten sak :) :*

2008-12-24 @ 10:49:05
URL: http://shakidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0