sista inlägget jao

shosan. spelade nyss klart sanning och konka på msn, dvs. min nya hobby. mina motspelare är ju olika hela tiden, höhö. men iallafall, tänkte bara tacka pappa för att han gav mig pengar förut, och sa "här har du att köpa julkappar för" .. hehe, får jag ju mina pengar på måndag också, så helt plötsligt blev jag rik från att ha varit fattig. wihooo! nej men typ. och grejen är att mamma inte tycker att vi ska lägga våra pengar på julklappar till dem. men liksom, vem ska jag köpa till isåfall?.. aja, pengarna kommer antagligen gå till julklappar, kläder till mig samt mat och nöjen på lovet. tack världens bästa papi!


Kommentarer
Postat av: Liene

Jag skulle ockås vilja få pengar, hehe.

Hoppas du får en bra kväll:)

2008-12-19 @ 18:29:09
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0