comeback, haha

funderar på att börja skriva här igen nu efter mitt (otroligt långa) break. jag vill dock tillägga att jag inte skriver här enbart för besökarnas skull om det är det ni tror, utan också för att jag själv ska kunna kolla tillbaka senare och minnas alla roliga saker som alltid händer i mitt liv liksom, taha.  nej men det jag menar är bara att om det jag nu skriver tråkar ut er så otroligt mycket så behöver ni inte läsa eftersom ingen tvingat er. jag tänker främst på en person och du vet nog vem du är så! :)


Iallafall. Måndag idag, vilket för min del är en ganska skön dag med tanke på att vi slutar 20 över 2. Kom hem från skolan runt kvart i tre, gjorde en latte & två mackor och satte mig vid tvn. mys. Nu när jag för engångs skull känner mig otroligt taggad för att träna, vilket inte är så ofta, så självklart - host host. sjuk. boring. it' sucks. men men, inget direkt allvarligt, livet går vidare. nästa vecka är det måndag igen. och då åker jag till Barcelona btw, längtar! Nu ska jag nog snacka klart med millan i telefon, hoppa in i duschen, köpa mat på vivo, och sen kolla på Anna Pihl :) ni får ha en trevlig kväll. puss


Kommentarer
Postat av: Rebeccas

Visst är den ? :D tack för kommentaren!

2008-02-18 @ 18:50:28
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0