fredagkväll =)

okej, vi såg världens mest konstigaste, och antagligen sämsta, film! ping pong kingen. men ellen hade ju sagt att den var bra? måste missuppfattat henne, för hon kan inte vart seriös. det ända dom sa de första 50 minuterna var: "men vafan lägg av!" och "men håll käften" typ. jävligt segt, men ändå rätt kul eftersom dom var så jävla fula haha! och i roligt sällskap blir det ju kul trots allt =) vi var på heron, och efter filmen drog vi hem till anton, trodde det skulle vara lite roligt men där var det hur deprimerande som helst (a) nästan alla var helt döda/deckade = inte särskilt sociala alltså! så vi tog en promenad till högdalen där vi mötte viktor och gurra, sen åkte vi hem igen, vilket var rätt meningslöst jag vet =) aja, kvällen var hursomhelst rolig och nu sitter jag iallafall här med millz och chillar lite framför tvn. imorn ska jag städa mitt rum som är sjukt stökigt (och smutsigt), sen på kvällen får vi gäster =) (inklusive millzan och denajzy) nu ska jag fortsätta kolla på tv. ha det så bra, cíao!

image76

sötnosarna rille & erik, hahah!


Kommentarer
Postat av: ellen

haha jooo den var kul. men jag såg iförsig bara halva. men det var kul att han å hans morsa var så tjocka och sen hans inställning till allt å den där pingisturnerigen å att han hela tiden snackade om amerikenarna å deras ubåtar osv. hah :P

2008-02-25 @ 00:48:00
URL: http://LNLN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0