komiskt

Denna underbara februarikväll har tillbringats framför tvn utan något som helst so-pluggande trots att det är det jag kanske borde ägnat mig åt. men det får bli en annan gång, typ imorgon?

Iallafall så när Anna Pihl var slut så slog jag över till något pogram som hette konstiga relationer eller nått, kommer inte riktigt ihåg. hann inte se så mycket, men det verkade handla om nån häst och två "tjejer" som levde lyckligt och skulle gifta sig. men däremellan var det något som inte stämde om man säger så..

mamma: hon ser väldigt manlig ut. det måste vara en kille? måste opererat sig?

tystnad

pappa:
men vänta, om hon egentligen var en han.. vad var då meningen med att bli en hon, för att sedan ändå gifta sig med en tjej?

august: ?

jag: HAHAHAHH

sen kom vi fram till att det måste vart något i form av en lesbisk-transvestit.
okej ni kanske inte fattade, men lite små kul var det iallafall. hahahah!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0