lördagkväll

idag har jag inte gjort så mycket. kom hem från gea runt tolv. gårdagen blev ju lyckad. tror aldrig att jag varit i mitt rum så länge i sträck faktiskt, haha. jag fick iallafall en peak tröja som jag hade önskat mig, sen pengar och lite annat. lägger upp en bild på millan & nicus presenter =) .. sen kom danne och gea och då hängde vi i mitt rum hur länge som helst, aas kul (a) sen runt halv 1 gick vi hem till gea och kollade på the break up, sen somnade vi. nu ska jag fixa iordning mig, sen åka in till stan för att träffa elin en sista gång innan hon åker hem till uddevalla igen. =( och ikväll är det packning som gäller. åker 03.30 hemifrån imorn, hur underbart som helst! =D .. naat. aja, nu ska jag kila, skriver senare ikväll. ha en bra dag =) puss!

image77 image78
jag danne och gea, mys.. och sen presenterna från m & n. tack tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0