seeegt

okej, den här dagen har jag gjort så mycket som suttit vid datan, gått till örbyskolans bibliotek och lämnat böcker (inte mina), pratat med min bästaste bästa vän om "allvarliga saker", kastat i mig middagen och sen suttit vid datan lite till. 110% ångest eller vad? borde träna, men pallar inte få mer ont i halsen, så det får bli nästa vecka, nej då är det ju lov, juste, så det får bli veckan efter. men problemet är att då har jag väl redan gått upp 10 kg. yeah! nej men har faktiskt inte ätit så mycket som man kan tro med tanke på hur jag skriver. så det får ni inte tro. höhö. men ska iallafall duscha nu, kolla på alla andra avenyn avsnitten som jag missat, närmare bestämt fyra, sen ska jag prata ännu mer med denice, och efter det kolla igenom so:n, ska ju avsluta uppsatsen imorn och det måste gå bra förstår ni =) pusspusspuss ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du på din geografianalys? :)

2008-02-20 @ 20:33:36
Postat av: Anonym

vg+ .. vadåra?:)

2008-02-20 @ 20:49:53
URL: http://juliagoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0