söndag kväll!

nu sitter jag här och chillar lite efter en evighets pluggande (inte, men iallafall).. det har varit en lugn och skön helg, vilket behövdes. har kollat på film & bara haft allmänt myyys! =) igår hade även jag och millan spa hemma hos mig, det va riktigt trevligt. dessutom tror jag inte att mitt badrum sett så fint ut någon gång förut, haha! iallafall. nu är det nedräkning. och gissa till vad? ja andra avenyn såklart! jag och stina räknar ner.. ni kan tycka att det är tragiskt, och visst, vissa delar är lite B, men och? det är fortfarande världens bästa pogram, vare sig det är B eller inte.. och det är 3 min kvar nu (a) iallfall så har jag en sån väldans sommar längtan. ensam om det? (a) jag har jäääättteee mycket i sommar som jag ser fram emot. ge mig sommar sommar sommar sommar sommar (!)

Lite planer för sommar 08:
Midsommar på stinas land    
Nicens land / öland / något?   
Fotbollscup (Umeå fotbollsfestival)   
Utomlands med stintu, nånstans
Gotland, Visby (också med nicen?)
Sommarjobba? med Gea/Millan, haha!
Sen självklart massa annat också .. =D

vad ska ni göra? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså tråkigaste bloggen ever .. och säg inte att jag behöver läsa.. håll med istället :O

2008-01-18 @ 16:29:57
Postat av: pandri

men läs inte dåda? ..offer!- julia den e bra!

2008-01-20 @ 11:50:00
Postat av: Anonym

haha offer? :D du är rolig ...
JULIA DEN SUGER. och man kan inte säga ngt annat

2008-01-20 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0