uppehåll

hejsan alla glada! jag vet att jag varit riktigt, riktigt dålig på att blogga nu på senaste tiden. men har verkligen inte hunnit eller haft någon som helst lust. har haft som ett litet slags blogg-uppehåll och det kommer jag nog fortsätta att ha ett par dagar. kanske kommer igång igen när skolan börjat och när man återgår till vardagen, men får se..  jag har iallafall haft en bra jul och fick det mesta av det jag önskade mig, och det hoppas jag att ni också fick. :) men nu är det ett nytt år och nya tag. jag hoppas att det här året blir riktigt lyckat, trots att vi har ett rent helvette framför oss i skolan. men jag hoppas att allt rullar på som vanligt, annars vet jag inte hur jag ska klara mig. men nu ska jag gå ner och vara lite social ett tag.. min käre lillebror fyller 12 imorgon, så vi har lite födelsedags firande här nu, trevligt trevligt. jag vill också fylla år! men jag får vänta ett tag till. men aja, iallafall, nu vet ni anledningen till att jag inte bloggat, och jag kommer som sagt (troligen) att fortsätta som vanligt sen när lovet är slut..
men ni får ha ett fortsatt bra lov, och njut av tiden som är kvar för snart börjar helvettet igen! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0